Beetje dom - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van jeroen en marlies - WaarBenJij.nu Beetje dom - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van jeroen en marlies - WaarBenJij.nu

Beetje dom

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen en marlies

27 Mei 2014 | Verenigde Staten, Denver

Met de tram van het hotel naar downtown Denver. Lijn F hadden we uitgezocht, zou ons precies op de plaats van bestemming brengen. De ene na de andere tram kwam voorbij, maar geen F Nog maar eens op het bord gekeken en wat bleek, F gaat alleen in de spits.Beetje dom van ons. Snel een andere route gevonden en met een half uur stonden we in de stad. Onderweg nog genoten van een groot rangeerterrein. Vol met oude GE-locs van Union Pacific. Voor de treinleken onder ons, GE staat voor General Electric. Al met al met wat vertraging in het centrum van Denver. Leuke stad, met een aantal karakteristieke gebouwen. Fantastische boekwinkel en een cheesecake factory,Zelfs een kaashater had het daar naar zijn zin. En verder kon je in de ochtend bijna een kanon afschieten. Het bleek Memorial Day te zijn. Alle vlaggen halfstok en bijna iedereen vrij. Ook alle musea dicht. Het was ook te mooi weer voor een museum, al zag het Denver art museum er zeer aantrekkelijk uit. 's Middags werd het gezellig druk. Eigenlijk de hele dag rondgelopen. Tot we in een voormalig station van U.P. een bierbrouwerij zagen. Toen gingen we voor de bijl en hebben aan de bar genoten van het plaatselijke bier. Hele mooie bar en ondertussen zag je de brouwers aan het werk. een aanrader.
Voldaan met de tram weer terug. Morgen trekken we het zuiden van Colorado in.

• 27 Mei 2014 - 07:35

Yara:

Yeeeh een Eek. Die cheesecake ziet er ook heerlijk uit. Heeft ma het nog naar dr zin met al die treinen? :p genietse Xx

• 27 Mei 2014 - 11:05

Ulla Mertens:

Hallo jongelui hier dan een berichtje uit Aken Fijn dat w1ij iets vanjullie kunnen vernemen
    wij hopen dat jullie een fijne vacantie hebben
    Ulla en Pa

• 27 Mei 2014 - 19:03

Thea:

Hoi Jeroen, ook ik eet cheesecake hoor

• 27 Mei 2014 - 23:27

Emmy:

Prachtige foto's! Die mooie koeien hebben wij gemist toen wij in Denver waren...Geniet ervan!

• 28 Mei 2014 - 11:09

Jack En Liesbeth De Moor-Pannekeet:

Prachtig die ijshockeyer op de muur. Sowieso veel mooie gebouwen. Wat een enorme bieb. Is het witte huis niks bij.

• 28 Mei 2014 - 11:26

Jack En Liesbeth De Moor-Pannekeet:

Leuk hoor, jullie in de States, wij in China en toch contact. Geniet-ze verder. Groetjes Liesbeth

• 29 Mei 2014 - 08:14

Ingrid:

Wist niet dat Denver z'n mooie stad was. geniet er van !