Blach Canyon of the Gunnison - Reisverslag uit Gunnison, Verenigde Staten van jeroen en marlies - WaarBenJij.nu Blach Canyon of the Gunnison - Reisverslag uit Gunnison, Verenigde Staten van jeroen en marlies - WaarBenJij.nu

Blach Canyon of the Gunnison

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen en marlies

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Gunnison

Vandaag op slechts twee uur rijden van het volgende hotel. Daar hebben we de hele dag over gedaan.Eerst via de snelweg naar Montrose. Een mooie spoorwegovergang met cattle rekken. Kom je bij ons niet tegen. Daarna door het dorp gelopen met wat vreemde derde rijk kunst. Niet helemaal te volgen. Trek in koffie. We hadden al gauw een tentje gevonden. Goede koffie, oa de grootste cappucino ooit. Er werden ook nog workshops origami gegeven. Eén van de dames daar dacht dat ik wel wilde leren een paard te vouwen. Ik heb vriendelijk bedankt. Het was tevens een galerie en daar hing wel wat leuke kunst, veel paarden en doorkijkjes in Toscane.
Wat hebben we verder nog gezien onderweg. Een dame in een roze cowgirl pakje in een rostoel luid spelend op een gitaar. Soldiers for Jezus op een motorfiets.
En dan het National Park of the Gunnison. We hadden er allebei niet zo'n voorstelling van en we gingen er alleen maar naar toe omdat we er langs kwamen. Fout, dit is een geweldig park met spectaculaire uitzichten, rustig en mooie flora en fauna. Aardig wat vogels gezien en 2 hele mooie hagedissen. Ook veel vlinders. Vooral hele grote. Die waren te snel om te fotograferen. Ook heel bijzonder, het geluid van openspringende dennenappels. Al met al hebben we een groot deel van de dag in het park doorgebracht. Een paar mooie wandelingen gemaakt. Daarna nog een dik uur rijden naar Gunnison. We zitten hier in een motel. We kregen zonder te vragen een upgrade en de wifi hier is fantastisch.Lekkere verse spullen op de kamer gegeten met een heerlijk plaatselijk biertje.
Morgen lange rit voor de boeg naar Breckenridge. Daar gaan we twee nachten luxe.

• 10 Juni 2014 - 11:22

Jack:

Kunst is sowieso nicht zu folgen. Jullie wel gelukkig!