Hot - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van jeroen en marlies - WaarBenJij.nu Hot - Reisverslag uit Grand Junction, Verenigde Staten van jeroen en marlies - WaarBenJij.nu

Hot

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen en marlies

07 Juni 2014 | Verenigde Staten, Grand Junction

Het is hier inmiddels zodanig warm/heet dat we onze plannen erop aan passen. Vamorgen naar het Colorado National Monument geweest. We hebben er uren doorgebracht. Mooi en vooral heel rustig. Twee korte hikes en verder talloze uitzichtpunten. Erg gevarieerd met ook uitzicht op de Rockies en Grand Junction. Daarna Mainstreet in Grand Junction. Gezellig, maar vooral heet. Bij een Las Vegas fontein kinderen aan het badderen. En verder veel beelden . Ze hebben er echt wat van gemaakt.Snel nog even boodschappen met kortingskaart, je blijft immers Nederlander en daarna naar het hotel om uit te puffen. Daar een Ben en Jerry ijs gegeten.
Straks hier eten in de bar.Het eten komt uit het restaurant er naast. De bar is echter gezelliger. Gisteren ook gedaan en was heel lekker. Lokaal bier, Amber bier waarvan één met de naam Happy Hippy. Bijzonder goed bier. In deze regio heeft bijna iedere stad zijn eigen brouwerij. Men wordt de almacht van Budweiser en Coors een beetje zat, denk ik.
Morgen de Rockies in. Daar zal het een stuk koeler zijn. Langs de weg naar Estes Park ligt nog 2 meter sneeuw. Maar daar zijn we pas met een dag of vijf. Ondanks dat de stemming opperbest is en we aardig hebben uitgerust zal de" koelte" [ max 25 graden} ons goed doen. Hoed voor Dick nog niet gevonden.

• 07 Juni 2014 - 01:51

Jack En Liesbeth De Moor-Pannekeet:

Geniet van de koelte. Wij net weer van zo'n 23 naar 32 graden gegaan. Groetjes Liesbeth